Netwerk toestellen

De automatiseringsoplossingen van Nijkerk zijn ontworpen om in elke werkomgeving ideale omstandigheden te verschaffen met een minimaal energieverbruik. Ze verhogen de operationele efficiëntie en verlagen het energieverbruik en de bedrijfskosten van bouwsystemen, magazijnen, fabrieken enz.

Bezorgdheid op de markt:

Door de toenemende complexiteit van de moderne computeromgeving wordt het moeilijk om industriële apparatuur te beheren op de werkvloer. Daarom zijn intelligente IT-toepassingen en oplossingen waarbij netwerken kunnen worden gebruikt nodig om de productieketen te optimaliseren. Beheerders zien steeds meer in hoe belangrijk het is om de gegevens van industriële en productieapparatuur vast te leggen, te controleren en te analyseren.

Het ethernet geniet de voorkeur als middel om industriële apparatuur op de werkvloer op afstand te beheren. Daarbij moeten de netwerkapparaten echter geschikt zijn voor intensief gebruik en bestand zijn tegen elektrische ruis, stof, grote afstanden waarover signalen moeten worden verstuurd, permanente activiteit en grote temperatuurverschillen.

Nijkerk levert een compleet assortiment aan Seriële, LAN- & DIO-connectiviteitsplatformen die het eenvoudig en handig maken om netwerken te gebruiken en fabriekspersoneel de hulpmiddelen te bieden die het nodig heeft om de bedrijfstijd en beschikbaarheid van machines te verlengen.

Partners